Inhoudsopgave
< Terug naar helpdesk

Hoe te publiceren naar uw Facebook-groep?

Fellow Tool maakt het mogelijk om berichten in te plannen voor elke Facebook-groep waarvan je beheerder bent!

Volg deze eenvoudige stappen om een Facebook-groep aan je Fellow Tool -dashboard te koppelen:

Voordat je je Facebook-groep koppelt, zorg ervoor dat je beheerder bent van de groep. Geen beheerder? Volg deze instructies om jezelf als beheerder te laten toevoegen door je cliënt.

Ga naar je Brand Settings en klik op Facebook. Volg de in-app instructies om in te loggen op Facebook.

Zodra Facebook je terugverwijst naar het Fellow Tool -platform, klik je op de groep(en) die je wilt koppelen. Klik op “Link X-accounts”.

De groep zal je nu vragen om de app van Fellow Tool op Facebook te installeren nadat je de groep hebt gekoppeld. Klik hier op “Install App” of je kunt klikken op het rode uitroepteken op het logo van de groep.

Zoek naar “Cloud Campaign ” en selecteer de app.

Vervolgens klik je op Add en dan ben je klaar!

Belangrijk: Facebook-groepen zijn gebruikersgericht – berichten zullen laten zien dat ze afkomstig zijn van degene die de groep heeft gelinkt binnen Fellow Tool . Meerdere gebruikers kunnen dezelfde groep aan een Workspace koppelen.