Inhoudsopgave
< Terug naar helpdesk

Hoe je een hashtag analyse kan maken met hashtag-categorieën


Een hashtag analyse maken? Voeg eerst hashtag-categorieën toe zodat je ze makkelijk toevoegt aan je content:

Hashtags zijn een geweldige manier om engagement bij je berichten te vergroten. Met Fellow kun je hashtag-categorieën maken en opslaan die je tijd besparen bij het maken van toekomstige captions. Vervolgens kun je een hashtag analyse maken en analyseren welke hashtags je in het vervolg moet gebruiken.

Bij het maken of bewerken van content:

1. Ga naar het tabblad Bijschriften, schrijf wat inhoud en klik op het hekje symbool in de linkeronderhoek van het tekstvak.


2. Klik op “Add/ Manage Hashtags”.

Het toevoegen van hashtag categorieën voor een analyse

Klik op “Create New Hashtag”.

Nieuwe hashtag creëren voor een goede hashtag analyse

Geef je hashtag-categorie een naam en voeg tot 30 hashtags toe, gescheiden door een spatie.

Klik op “Create”.

Categorie een naam geven

Je kunt nu op je opgeslagen hashtag-categorie klikken om automatisch alle hashtags te laden, wat je tijd bespaart bij het maken van vergelijkbare berichten!

(De nummers aan de linkerkant geven het aantal hashtags in je categorie aan)

Hashtag categorie toegevoegd

Gebruik je opgeslagen hashtag-categorieën om tijd te besparen bij toekomstige berichten!

Hashtag analyse daadwerkelijk uitvoeren in Fellow

Vervolgens kun je onder het kopje analyse terugkijken hoe hashtags in een bepaalde periode gescoord hebben. Door deze hashtag analyse maandelijks te herhalen kom je erachter welke hashtags je in de toekomst het beste kunt gebruiken!

Probeer Fellow nu 14 dagen gratis uit!