Inhoudsopgave
< Terug naar helpdesk

De Schema’s/Schedules voor het inplannen worden niet automatisch gevuld.

Heb je een automatisch ingevuld Schema/Schedule ingesteld, maar zie je je inhoud niet verschijnen?

Dit zou de reden kunnen zijn:

De standaardaccounts voor inhoud komen niet overeen met de geselecteerde accounts in het Schema/Schedule.

Dit is een van de meest voorkomende redenen waarom Schedules geen inhoud weergeven. De geselecteerde accounts in je Schema/Schedule moeten minstens overeenkomen met de geselecteerde standaardpublicatie-accounts op de inhoudseenheden.

Je Schedule en inhoud zien er misschien zo uit:

De categorie-tags (gekleurde balken) komen overeen voor mijn schema en in mijn contentbibliotheek, maar mijn schema is nog steeds leeg. Zoals je kunt zien in de rechterbovenhoek van mijn schema, zijn Pinterest- en Instagram-accounts geselecteerd. Nu moet ik controleren of voor de inhoud die ik wil plaatsen, minimaal zowel Instagram als Pinterest zijn geselecteerd.

Ga naar de contentbibliotheek en zoek een stuk inhoud dat in je schema zou moeten staan. Klik op de drie puntjes in de rechterbovenhoek.

Onder het tabblad Publicatie selecteer je de juiste standaardaccounts die overeenkomen met de accounts in je Schema/Schedule.

Klik op Update.

De inhoud zou nu automatisch in je Schema/Schedule moeten worden ingevuld!

Je kunt ook de standaardaccounts van meerdere stukken inhoud tegelijk wijzigen met bulkoperaties. Volg deze stappen:

Ga naar de Content Library en klik op het tandwielpictogram in het midden van je scherm. Selecteer “Bulk Operations”, klik op “Select Default Accounts” en kies vervolgens “Select Content”.

kunt nu individueel je inhoud selecteren door op elk item te klikken, of je kunt een hele categorie selecteren aan de linkerkant van het scherm.

Klik op “Add x Items”.

Selecteer de juiste standaardaccounts en klik vervolgens op “Add x Default Account”.

Al je inhoud zou nu automatisch in je Schema/Schedule moeten worden ingevuld!