Inhoudsopgave
< Terug naar helpdesk

Hoe je het foutbericht “Gebruikerstoegang beperkt” op Instagram kunt oplossen

Gelieve het hele artikel te lezen om het probleem op te lossen

We zijn op de hoogte van een foutmelding “Gebruikerstoegang beperkt” die sommige gebruikers ervaren bij het plaatsen van berichten op Instagram.

De oorzaak van dit probleem ligt bij de accountinformatie die Meta gebruikt om accounts te beveiligen en te valideren. Volgens Meta wordt deze foutmelding geactiveerd wanneer een Instagram Professioneel account inactief is geworden, is gecontroleerd of beperkt.

Meta adviseert gebruikers om in te loggen op de Instagram-app en eventuele handelingen uit te voeren die de app vereist om hun account opnieuw te activeren.

Als je de foutmelding “Gebruikerstoegang beperkt” hebt ervaren bij het plaatsen van berichten op Instagram, volg dan de onderstaande stappen:

1. Log in op het betreffende account via de website van Instagram.

BELANGRIJKE OPMERKING – de foutmelding kan niet worden opgelost door in te loggen op de mobiele app op een telefoon of ander apparaat!

2. Zodra je bent ingelogd, zal Instagram je een scherm tonen waarin je ontbrekende informatie moet invullen, zoals een geboortedatum.

3. Voer de gevraagde informatie in wanneer daarom wordt gevraagd.

BELANGRIJKE OPMERKING – als Instagram je vraagt ​​om een geboortedatum in te voeren, moet je een datum invoeren waaruit blijkt dat de gebruiker ouder is dan 13 jaar. We raden ten zeerste aan om deze datum als 21 jaar of ouder in te stellen. Als een geboortedatum die minder dan 13 jaar oud is wordt ingevoerd, moet je een nieuwe geboortedatum invoeren en bewijs leveren door een foto van je rijbewijs te uploaden.

Nadat je deze stappen hebt voltooid, kun je weer normaal berichten plaatsen op Instagram via Fellow Tool .