Inhoudsopgave
< Terug naar helpdesk

Hoe nieuwe gebruikers toe te voegen & rol van gebruikers te wijzigen aan de Meta Business Suite

Vanaf de Meta Business-pagina, klik op het instellingen pictogram links onderaan van de zij balk.

Op de volgende pagina klik je op “Personen”.

Nieuwe paginaweergave van Facebook (personen)


En om een nieuwe persoon toegang te geven, klik je op “Mensen toevoegen” aan de rechterbovenkant.

Nieuwe paginaweergave van Facebook mensen toevoegen

Na het klikken op “Mensen toevoegen” verschijnt dit scherm. Om het account te kunnen koppelen aan Fellow Tool en ook Instagram-accounts te koppelen, moet de gebruiker worden ingesteld als beheerder.

Na het toevoegen van het e-mailadres van de personen die je wilt toevoegen, klik je op de blauwe knop “Volgende” rechtsonder.

Klik vervolgens gewoon op de blauwe knop ‘Verzoek sturen’ rechtsonder.

Dat brengt je vervolgens naar dit scherm, wat betekent dat de inloguitnodiging succesvol is ingediend. Het is nu aan de nieuwe gebruiker om naar hun e-mail te gaan om de inloggegevens te activeren.


De twee verschillende toegangsniveaus zijn nu Business Admin en Werknemer. Het verschil in toegang is als volgt:

Business Admins: hebben volledige controle over het Business Account en kunnen alles beheren, inclusief instellingen, mensen, tools en bedrijfsmiddelen.

Werknemers: hebben beperkte toegang tot het Business-account en kunnen alleen werken met toegewezen tools en bedrijfsmiddelen. Ze moeten Business Admin-toegang hebben om Meta-accounts te kunnen koppelen aan Fellow Tool ’s Social Suite en om het Meta Business-account aan Instagram te koppelen.