Inhoudsopgave
< Terug naar helpdesk

Hoe toestemmingsproblemen met Google Business Profile te verhelpen

Dit artikel helpt specifiek bij het oplossen van 403-fouten bij het plaatsen op je Google Business Profile. Wil je weten hoe je een Google Business Profiel kan koppelen? Lees dan eerst dit artikel.

Als je problemen ondervindt bij het plaatsen op je Google Business Profile-account, moet je mogelijk de machtigingen op dat account controleren. Zorg ervoor dat je het volgende controleert:

1. De GBP-locatie is geverifieerd op Google Business Profile en dat er geen duplicaatlocaties zijn in Google Business Profile. Zelfs als degene die je hebt gekoppeld is geverifieerd, kan een niet-geverifieerd duplicaat invloed hebben op het plaatsen op de hoofdlocatie.

Open de GBP en klik op de 3 stippen in de rechterbovenhoek.

“Selecteer dan uw zakelijke profielen en kijk of deze geverifieerd zijn of dat er duplicaten zijn.”

Het e-mailadres dat u heeft gebruikt om het account te koppelen, is een eigenaar van de Google-locatie.

Open de Google Bedrijfsprofielen (GBP) en klik op de 3 puntjes rechtsboven.

Selecteer “Bedrijfsprofielinstellingen” en ga vervolgens naar “Beheerders” om te bevestigen of u een beheerder of eigenaar bent.

U kunt rechtstreeks berichten plaatsen op de Google Bedrijfsprofiel (GBP) locatie, buiten ons platform om. 

Dit kunt u direct doen op de GBP.