Inhoudsopgave
< Terug naar helpdesk

Hoe toestemmingsproblemen met Google Business Profile te verhelpen

Dit artikel helpt specifiek bij het oplossen van 403-fouten bij het plaatsen op je Google Business Profile.

Als je problemen ondervindt bij het plaatsen op je Google Business Profile-account, moet je mogelijk de machtigingen op dat account controleren. Zorg ervoor dat je het volgende controleert:

1. De GBP-locatie is geverifieerd op Google Business Profile en dat er geen duplicaatlocaties zijn in Google Business Profile. Zelfs als degene die je hebt gekoppeld is geverifieerd, kan een niet-geverifieerd duplicaat invloed hebben op het plaatsen op de hoofdlocatie.

Open de GBP en klik op de 3 stippen in de rechterbovenhoek.

“Selecteer dan uw zakelijke profielen en kijk of deze geverifieerd zijn of dat er duplicaten zijn.”

Het e-mailadres dat u heeft gebruikt om het account te koppelen, is een eigenaar van de Google-locatie.

Open de Google Bedrijfsprofielen (GBP) en klik op de 3 puntjes rechtsboven.

Selecteer “Bedrijfsprofielinstellingen” en ga vervolgens naar “Beheerders” om te bevestigen of u een beheerder of eigenaar bent.

U kunt rechtstreeks berichten plaatsen op de Google Bedrijfsprofiel (GBP) locatie, buiten ons platform om. 

Dit kunt u direct doen op de GBP.