Inhoudsopgave
< Terug naar helpdesk

LinkedIn beheerder Super Admin-instellingen

Om jouw LinkedIn Bedrijfspagina te koppelen aan Fellow Tool, moet je inloggen met een account dat Super Admin-toegang heeft.

Om jouw inlogtoegangsstatus te verifiëren, log je in op het LinkedIn-account waarmee je wilt koppelen. Klik op “Ik” bovenaan de pagina en klik vervolgens op de vermelde bedrijfspagina die je wilt koppelen.

Bovenaan de pagina wordt het toegangsniveau weergegeven waarop het ingelogde account toegang heeft.

Als de ingelogde gebruiker een ander toegangsniveau dan Super Admin laat zien, laat de paginabeheerder dan het toegangsniveau wijzigen naar Super Admin.

Klik links binnen het profiel op instellingen en ga naar beheerders beheren. Vervolgens voeg je via beheerder toevoegen iemand toe of pas je via het potlood de rol aan van een gebruiker.

Om te controleren of het account correct is gekoppeld aan Fellow Tool.

Klik op “Ik” bovenaan de pagina en klik vervolgens op “Instellingen en privacy”.

Vervolgens, op de volgende pagina, klik je op “Gegevensprivacy”.

Op de pagina “Gegevensprivacy”, scroll je naar beneden en klik je op “Toegestane services”.

Op het scherm “Toegestane services” zou je Cloud Campaign (Fellow Tool) moeten zien staan bij de vermelde toegestane services, zoals hieronder weergegeven.

Als je Cloud Campaign niet in de lijst ziet staan, betekent dit dat het niet gekoppeld is aan het account. Als je problemen ondervindt met het

plaatsen van berichten via het LinkedIn-account, probeer dan de koppeling met het account te verbreken en het vervolgens opnieuw te koppelen.

Als je problemen blijft ondervinden met het plaatsen van berichten of de verbinding, neem dan contact op met onze ondersteuning via de chat of per e-mail: info@fellowtool.nl. We staan klaar om je te helpen!