Inhoudsopgave
< Terug naar helpdesk

Wat kun je doen in de Social Inbox

Heb je ooit moeite om bij te blijven met de opmerkingen en berichten die je ontvangt? Wou je dat je een takenlijst kon maken van de benodigde antwoorden en zelfs het uitbesteden van berichten aan andere teamleden? Dat is precies waarvoor de Social Inbox is gebouwd!

De Social Inbox dient als een centrale plek voor het Monitor-gedeelte. Hier combineren we je berichten en opmerkingen op één plek. Gebruikers van het platform kunnen deze ruimte gebruiken om te reageren, ze aan andere gebruikers toewijzen, intern opmerkingen plaatsen en ze afvinken wanneer ze zijn afgehandeld. Denk hierbij aan een virtuele takenlijst voor het beantwoorden van berichten naar je social community!

Hoe navigeer ik naar mijn Social Inbox?


In het linkermenu van het platform, onder het kopje monitor, klik je op Social Inbox.


In de Social Inbox kun je filteren op welk social account je wilt bekijken, het type engagement en het tijdstip van engagement.

Je kunt ook de opmerkingen/directe berichten bekijken door te klikken op de drie opties onder de filters genaamd “ALL Messages”, “Assigned to me” en “Unassigned”.

Bij het bekijken van een opmerking op een bericht kun je een opmerking verwijderen door op het prullenbakpictogram te klikken, je kunt een opmerking op het bericht verbergen door op het oogpictogram te klikken, reageren op de opmerking door op het pijlpictogram te klikken, een opmerking toewijzen aan een andere gebruiker door op het prikpictogram te klikken, een interne opmerking toevoegen door op het gespreksballonpictogram te klikken, of de opmerking als voltooid markeren door op het vinkje te klikken.

Je kunt de opmerking toewijzen aan elke gebruiker in de Workspace door op het vinkje naast hun naam te klikken, dit betekent dat de gebruiker verantwoordelijk is voor het beantwoorden van de opmerking of het directe bericht.

Bij het plaatsen van een interne opmerking kunnen alle gebruikers samenwerken en reageren.

Bij het reageren op een opmerking, klik je op het papieren vliegtuigpictogram wanneer je klaar bent om de opmerking te plaatsen. De opmerking zal dan onder de oorspronkelijke opmerking verschijnen.